maandag 8 januari 2007

Deja Vu


Eerst dacht ik dat het voorval (de daadwerkelijke Deja Vu) aan het begin van de film zou plaats vinden. Denzel Washington is voor mij een acteur, waarvan ik meteen al verwacht dat de film goed is. Een teleurstelling dit keer. Nadat er een explosie heeft plaats gevonden op een veerboot, onderzoekt Denzel Washington hoe dit heeft kunnen gebeuren. Snel komt hij in contact met een geheim onderzoek, waar mensen door middel van sattelietbeelden in het verleden kunnen kijken en het moment gewoon opnieuw afspelen. Je moet het dus zo zien. Zij kunnen door middel van sattelietbeelden in jouw huis kijken en dan zo de hele dag zien wat je gedaan hebt. Het vreemdste van alles is dus eigenlijk ook nog eens dat ze niet in het verleden kijken, maar daar ook echt gewoon zijn. Ik weet het, heel vaag! Maar eerlijk waar dat vond ik ook van de film. Als je even opzij kijkt dan mis je het grootste gedeelte van de film al.
Voor liefhebbers van vage films is dit echt een aanrader. Maar voor de realisten tussen ons dus niet.


Veel kijkplezier

1 opmerking:

Anoniem zei

Was niet echt een film voor mij. Het was niet zoals ik verwacht had en daardoor vond ik de film ook niet zo leuk. Denzel was wel weer heel goed. Het is idd een vage film waar je goed moet opletten op wat er gezegd en gedaan wordt.